zaterdag 10 juli 2010

2 nieuwe kaartjes

Wat is het warm, he? Op zolder op mijn werkplekkie is het amper uit te houden. S'avonds met de ramen helemaal open is het net te doen.
Gisteravond nog 2 kaartjes gemaakt!
Buurtjes zijn gisteren getrouwd en ik wilde vandaag nog even een kaartje in de bus doen. En nog een leuk gezellig kaartje voor de favoriete overblijfjuf van Rick om haar een fijne vakantie te wensen.



De afbeelding heb ik van internet gehaald, Het was een plaatje waar ze helemaal tegen elkaar aanstonden. Het plaatje heb ik door de midden geknipt en ze iets verder van elkaar weer geplakt. Het tekstfiguur, de swirl en de bloemen zijn gestanst met de stansen van Marianne design. De kleinste roosjes zijn van Magnolia.


 
Voor beide kaartjes heb ik het papier gebruikt uit een vintageboekje van de Action. Het stempeltje is van Sarah Kay en is ingekleurd met Derwent potloden. De hoekstansjes zijn van Cuttlebug.
Als je de kaarten beter wil bekijken, ze vergroten als je er op klikt!

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten