zondag 7 november 2010

Simpel kerstkaartje van restantjes papier

Gooi ook de kleine stukjes scrappapier niet weg! Hier heb ik er nog een simpel kerstkaartje van gemaakt.
De hele kleine stukjes plak je als een soort van mozaiek op een stuk papier. Snij er daarna een mooie vorm uit en je hebt een basis voor een nieuwe kaart. Ik heb voor de vorm 2 verschillende On the edge dies gebruikt. Verder zijn alle stempels van Kruidvat. Toen ik aan het stempelen was vond ik het wel een beetje vreemd dat de teksten van dit sheetje  in het nederlands en de andere in het engels is. Maar goed, iedereen begrijpt de boodschap wel!


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Vind 'm prachtig Bren, hele andere kleurencombi dan gebruikelijk, hou ik wel van :-) Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen