donderdag 21 juli 2011

Afscheidskaarsen voor de juffen

Dit zijn 2 kaarsen die ik gemaakt heb voor de juffen van Rick. Rick heeft de basisschool achter zich gelaten en gaat na de vakantie aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Buiten het klassicale cadeau heb ik deze kaarsen er nog bij gemaakt. Je ziet op de foto de voor en achterkant. De bovenkant is gedaan met kant. Een beetje met je heattool de kaars verwarmen en het kant blijft vanzelf plakken. Ik heb het afgewerkt met de perlenpen van Viva in de kleur brons.
Voor de rest spreekt het voor zichzelf. Ik heb er bewust vrij lege kaarsen van gemaakt. Had ook niet zoveel tijd voor bloemetjes en vlindertjes enzo. Maar ik vond hem zo wel strak, eigenlijk.


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Zo Bren, die zien er mooi uit! Zullen de dames wel heel blij mee zijn geweest!! Spannend voor Rick hè, straks naar de middelbare? Maar ook weer leuk, boeken kaften, leuke agenda halen en schoolspullen. Ik word in september 46, maar ik loop nog altijd ieder jaar met veel plezier over e schoolcampus, ha ha ha!! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen