dinsdag 1 mei 2012

Kaartje voor Supercandy van Nicole



Hallo allemaal,
Nicole van Nicole's stamp addiction organiseert een onwijs gave Candy.
Een hele grote set met flexmarkers........... je zou het maar winnen! Dan ben je toch het gelukkigste dametje op de wereld.....
Ik waag dus een kansje. Na aanleiding van de sketch die op haar blog staat heb ik dit kaartje gemaakt.

Het stempelafdrukje is van Hero Arts/ Sizzix en is ingekleurd met aquarelpotloden. De veren zijn beglitterd met stickles. De blaadjes zijn van een Sizzix stans, de bloemen en lint zijn van Wild Orchid Crafts. Het papier is van de Action.

Wil je ook meedoen met de Candy? Hieronder de link!
http://stampinupnicole.blogspot.com/2012/04/super-flexmarkers-candy.html


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Nou, met deze fraaie kaart moet je toch hoge ogen gooien zou ik zo zeggen Bren! Heel veel succes ermee, vind je damesstempel echt schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Brenda, die is héél gaaf. Heb net ook mijn kaartje voor Nicole gepost, maar jij ben wel een serieuze concurrente haha!! Fijn weekend, Frea
    p.s. Doe je al mee aan mijn candy?? Kom gauw even kijken anders!

    BeantwoordenVerwijderen