woensdag 11 juli 2012

Kaart in de vorm van een tag

Goedemiddag allemaal,

Ik ben weer helemaal in de bloemetjesmode. Ik probeer van koffie filter verschillende soorten bloementjes te maken die niet te groot zijn.
De bloemetjes zijn met een Joy mal uitgestanst. Daarna geglimmer......mist nouja beetje beneveld. Mijn knalrode glimmermist was zo goed als op. Echt nog een heel klein bodempje. Ik heb het flesje gevuld met water en goed geschud. En deze kleur kwam eruit. Ik heb dat gelijk toegepast op meerdere flesjes........Geeft echt een goed resultaat.
De bloemetjes zijn verwerkt in een flowerspray. Hiervoor heb ik ook kralen en pailletten voor gebruikt. En groen ijzerdraad om alles aan elkaar te verbinden. De dressform is van een Tim Holtz Alterations die en het bovenlijfje is van meerdere lagen toiletpapier gemaakt. Geinkt , gestempeld en laten drogen, daarna op het lijfje geplakt en afgewerkt met een irridecent medium.
De kaart zelf is gestemeld met disstressinkt, daarna natgespoten om het te laten verlopen. De zilveren doily is van een euro shop en die heb ik doordemidden geknipt en opgeplakt. Daarna de dressform samen met de flowerspray opgeplakt


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Hey Bren, gaaf om te zien dat je ook met koffiefilters in de weer bent! En maar goed ook dat je mister bijna op was, want ik vind het kleureffect zo echt super!
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende tag Brenda. Die bloemen zijn echt prachtig geworden. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen