dinsdag 7 augustus 2012

Doos voor mijn tekenspullen

Binnenkort gaan we er een paar daagjes tussenuit. En ik vind het heerlijk om dan af en toe wat te tekenen,gewoon om  uit te proberen. Maarja, de spullen moeten dan wel mee. Hier op mijn bureau heb ik allerlei potjes, laatjes ed. staan waar ik mijn spullen uit kan pakken. Ik heb dus een speciale tekendoos gemaakt. Hij is 31 cm lang en 12 cm diep. Hij is 7 cm hoog. Zo kan ik al mijn teken en kleurspullen mooi meenemen. De doos is gemaakt van grijskarton. En gelijmd met de glue gun.
Voordeel van zelf maken is natuurlijk dat je zelf je idealen indeling kan maken. ;-) De doos zelf is bekleed met roze foam. De klep is gemaakt van 2 lagen zwart karton en 1 laag designpapier. De vlinderjes zijn gemaakt van karton en glitter. En voor het lijfjes heb ik de perlenpen van Viva gebruikt.




Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten