vrijdag 7 september 2012

Babycadeaudoos


Tijdens het opruimen kwam ik een aantal schattige beeldjes tegen van een baby op een kussentje. Ooit eens gekocht om daar iets mee te doen. Roze en lichtblauw waren ze en ik vond ze niet echt mooi beschilderd. Maar nu had ik wel een idee wat ik er mee zou doen. Ik heb het beeldje eerst wit geschilderd en daarna in de raw umber acrylverf gezet. Met een vochtig doekje het meeste weer weggeveegd. En dit is het resultaat. De doos zelf is gemaakt van dozenkarton en het papier is van Janneke Brinkman.


 
 De pootjes zijn gemaakt van fimoklei. Van 1 van mij mallen. Maar voordat ik het af ging bakken heb ik ze al in de vorm van een pootje gemaakt. Daarna kregen ze dezelfde bewerking als de baby.
 

Alle bloemen en blaadjes zijn gemaakt met de stansen van Crealies.

Zo en nu weer verder met het volgende project! ;-)
Oja, Ik ga toch weer een marktje doen. Op 19 september in het Torenerf in Wormer.
Dat is een verzorgingstehuis. Mijn moeder werkt daar als vrijwilliger en we gaan daar samen staan.
Ik heb een filmpje geupload op Youtube van hoe ik de bloemen met
Crealies stansen heb gemaakt.
 
Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten