zondag 11 november 2012

Weer een mooie doos

Weer een mooie doos! Ik had mijn bestelling van Jacqueline binnen en heb gelijk de hoekjes gemald. Het papier is van een Action pakketje. De doos zelf is 15 bij 15 cm.
 
 De hoekjes zijn van klei gemaakt. De grote cameo is van een grote zeepmal en is van gips. Het achtergrondje is van Marianne design. De grote paarse bloem is zelf gemaakt en de rest is van Wild Orchid Crafts. De takjes zijn van Crealies.
 
 Rondom een parelketting.
 
 De binnenkant is met hetzelfde papier bekleed en voor de schanier heb ik zwarte ductape gebruikt.
 
En dan de pootjes........Ik vind de pootjes van Tim Holtz geweldig, zo met een balletje onderaan. Maar ik vind ze ook duur. Dan maar zelf maken....... Ze zijn gemaakt van klei! Afgemaakt met pretex, zilververf en Rub N Buff zilver. Zijn ze niet gaaf?

 
 
En als laatste. Een lampion! Want vandaag is het St. Maarten. De jongste is bijna 11 en ik had verwacht dat hij niet meer zou lopen. Maar vanochtend zei hij, "Ach ik ben klein van stuk dus het kan nog wel een keertje." hahahaha
Nu is hij zelf helemaal niet dol op knutselen dus heeft mams maar weer snel wat in elkaar geflanst.  
 
Verder heb ik nog heel veel hangers gemaakt. Ik zal morgen een totaalfoto daarvan maken.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Je doosje is echt geweldig mooi geworden.
    En wat zijn je malletjes ook goed gelukt zeg, erg mooi zo de hoekjes.
    Je pootjes ben ik helemaal weg van, ga ze ook eens proberen te maken, maar hoe heb je het balletje dan gedaan onderaan.....gewoon een balletje rollen?
    De lampion is ook super gaaf zeg, hier heeft alleen de jongste vrijdag gelopoen met een lampion van de action wahahaha, wel 1 die nog zelf in elkaar gezet moest worden, vanavond hebben ze naar de deur gelopen en snoep uitgedeeld.

    Fijne avond nog.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen