vrijdag 30 november 2012

Workshoppen

Vandaag een supergezellige dag gehad bij Creatijd.
In de ochtend gaf Eefje een Stamping up workshop en in de middag gaf Monique van Creatijd een kerstworkshop. Ik vond het erg gezellig! Wat we gemaakt hebben zal ik morgen laten zien. Ik wil het eerst nog even wat meer bewerken, meer Creabren zeg maar!


Ik had voor de Gastvrouwen een kleinigheidje gemaakt...... Het zijn theelichtjes in een bijpassend doosje. De theelichtjes zijn met een stempel bewerkt. Met behulp van tissuepapier.

 
Op deze manier heb ik ook de kaarsjes van deze theelichtjes kaart gedaan.

Leuk toch? Zo kun je alle kaarsjes iets persoonlijks meegeven.  Ik heb gebruik gemaakt van stempels van Marianne Design.


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk om je te leren kennen, en wat een enorm leuk gastvrouw-presentje heb je gemaakt. Nogmaals dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een prachtige cadeautjes Bren! En wat een priegelwerk om op die kleine theelichtjes te stempelen, maar het ziet er super uit! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen