zaterdag 29 december 2012

Corsettasje

Goedemiddag dames,
Mijn moeder is gezellig een weekje hier en ze wilde ook graag een corsettasje maken. Dus gisteren lekker aan de knutsel geweest. Dit is mijn resultaat. Mijn moeder gaat haar corsetjes thuis afmaken met een embellies die ze thuis heeft.
Het papier wat ik gebruikt heb voor dit corsetje is van de Action. De bloem is zelfgemaakt van voile stof.Voor de rest spreekt het voor zichzelf. Ik blijf dit een geweldig cadeautasje vinden. En je kunt er zoveel kanten mee op.
 

 
Deze 2 zijn van mijn moeder


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer geweldig uit zeg, en wat ontzettend gezellig dat je een freubel moeder hebt...heb jij dat geerft van haar of is ze aangestoken door jouw? wahahaha.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2de optie, Jacq! Ze was wel al creatief maar meer met haken, breien en borduren ed. 3d kaartjes maaktte ze ook wel. Maar inderdaad leuk om het zo samen te doen.

      Verwijderen
  2. Oh wat heerlijk en supergezellig dat je moeder samen met je aan de freubel is Bren! Vind het resultaat weer geweldig! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, wat leuk! heb je hier misschien een patroon o.i.d. van?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, heel leuk tasje mag ik vragen waar ik het patroon hiervan kan vinden zou hem ook heel erg graag maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilma,het patroon is van Viva decor, verpakkingssjablonen. Misschien maakt dat het zoeken makkelijker. Waar ik het gekocht heb, verkopen ze het niet meer.

      Verwijderen