vrijdag 28 december 2012

Weer een doosje

Nog 1 berichtje vandaag! ;-)
Dit doosje heb ik ook al even af maar kon er geen goede foto's van nemen. Dus vandaag, toen het even droog was, snel even buiten een paar fotootjes genomen.
Het doosje is weer gemaakt van dozenkarton en bekleed met papier van de Action!
Hij is ongeveer 12,5 cm bij 12,5 cm en 10 cm hoog. De pootjes, engel en sleutel komen uit malletjes en zijn van klei gemaakt. De bovenkant van de deksel is met kant bekleed.
 
 

De grote bloem is gemaakt van grof knutselgaren en komt uiteraard ook bij de Action vandaan. De grote bladeren zijn gevingerhaakt en daarna gekleurd met een paar spuitjes inkt. Onder het midden van de bloem heb ik een verhoginkje gemaakt zodat de bloem in het midden wat omhoog komt. Ook de stickpin is zelfgemaakt.

 Dit is de binnenkant. Ik vind dit echt een mooie kleurencombinatie.


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Fijn om weer een creatie van je te zien, tis weer een prachtig doosje geworden, schitterende kleuren idd (ik heb het papier ook maar vond het wat fel maa nu ik het zo zie is het toch wel erg mooi).
    VInd je engeltje ook weer beeldig en de bovenkant is ook prachtig, er zit weer een heleboel werk in...schitterend.

    Je tutorial van hier onder is ook mooi duidelijk beschreven....super.

    IK wens je alvast een fijne jaarwisseling.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zéker een mooie kleurencombi! Echt fris, zo mooi ook met het engeltje, een pracht van een doosje, echt iets om mooie, fijne spulletjes in op te bergen! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen