dinsdag 4 december 2012

Workshop werkjes

Ik ben zo bezig met van alles en nog wat dat ik helemaal vergeet mijn workshop werkjes te plaatsen.......
Dit is het theelichtboekje die we met stamping up producten hebben gemaakt. Thuis heb ik hem verder afgemaakt.


 
 En dit is het projectje waar we met Monique van Creatijd aan gewerkt hebben.........
Foto's zijn helaas niet helemaal goed op kleur.......Met die regenwolken boven ons huis is het lastig fotograferen zonder flitser.
Zo en nu gauw weer verder. Ben weer bezig met filmpje maken dus hou mijn blog in de gaten ;-)

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk geworden Brenda, dat theelichtkaartje is ook zo super leuk om te maken, en je kan er zoveel leuke kadootjes indoen.
    Je vogel is ook te gek....is dat gedecopatcht?

    Nou ben super benieuwd naar je filmpje.

    O ja de silleconenkit stinkt idd maar het werkt wel en is erg goedkoop.
    Vind het vooral stinken als je net gaat mengen..komt denk ik door het stuiven van de poeder hihihi.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige projecten weer Brenda! Ben helemaal wég van dat schattige vogeltje, ziet er beeldig uit. En ja, helaas, ik ken dat maar al te goed, het winterlicht is niet tof voor het maken van foto's, maar ik zie zo ook heel goed wat voor moois je allemaal hebt gemaakt! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen