vrijdag 28 december 2012

Youtube filmpje silicone mallen maken met siliconenkit

Dit is dan het langverwachtte filmpje voor het maken van mallen van siliconenkit. Mijn eerste poging was niet naar mijn zin dus heb hem nu overnieuw gedaan. Ik hoop dat het allemaal duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

 
 
Dit zijn de resultaten uit de mal van het filmpje.
 
 
Oh en Kethy, een tutorial voor een magic boekje staat op mijn to do lijstje......... ;-)

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

10 opmerkingen:

  1. Nou, daar ga ik eens rustig voor zitten Bren, dank voor al je moeite! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan iet wachten om hier vbinnenkort ook mee aan de gang te gaan:) ps kun je het ookgebruiken voor gips gieten of puur alleen voor klei?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra,
      Jahoor, ook gips doet het hier goed in. Gewoon lekker proberen.

      Verwijderen
  3. ohh gaaf, weet ik in ieder geval wat ik dit weekend ga doen lolll :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertof en heel erg bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb geen geluid op de computer. Jammer. Ga het morgen ergens anders proberen te volgen.
    Ga je volgen op je blog.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag spullen gehaald, helaas mislukt. Siliconenkit droogte te snel. Het veerde weer terug. Teveel maïzena denk ik. Bedankt voor je duidelijke filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Brenda,

    tnx voor de uitleg hoe een mal te maken van silicone. Kun je hier dan ook kaarsvet in gieten of heb je dat nog niet geprobeerd?

    cu cbj

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo.
    Ik vind het echt super!
    Wat zijn de verhoudingen en welke kit gebruik je?
    Ik wil er chocolade in gieten. Is dat mogelijk?
    Groetjes Laila

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dit berichtje nu pas...... sorry! Neeeee geen etenswaren in doen! Dan kun je beter mallen maken van bv silly creations. Dat is speciaal voor gebruik van etenswaren.

      Verwijderen