zondag 6 januari 2013

Makeup/opmaakdoos

Jippie, dank je wel, Jacqueline! Dat was de perfecte tip! Nu doet hij het wel!


Hallo dames,
Geniet iedereen weer van het nieuwe jaar? Ik wel! Jongens mogen straks weer naar school en dan kan er weer wat regelmaat terugkomen, want dat is ver te zoeken op dit moment. Vandaag een lekkere rustige zondag en dus lekker de tijd om te knutselen.

Het heeft weer even geduurd voordat ik iets af had maar ik ben blij met het resultaat. ;-)
Een makeup/opmaakdoos. Hier kan ik mij veelgebruikte make-upjes in doen. De deksel openen en opmaken.........Alles bij de hand en als ik het niet gebruik een leuke doos om naar te kijken.
De doos zelf is weer gemaakt van dozenkarton en beplakt met deco papier van de Action. Een tijdje geleden kreeg ik van mijn moeder een stukje stof met allemaal mooie pailletten erop. Ze wist zelf niet zo goed wat ze ermee zou kunnen doen. Ik heb er een mooie jurk voor de dressform van gemaakt.

 Verder zijn alle bloemen zelfgemaakt, Behalve de kleine roosjes. De voetjes en cameo zijn van klei.
 De dressform wordt hier gebruikt als standaard, zodat de klep op de juiste stand open blijft staan en ik mij mooi kan opmaken.
Genoeg ruimte om mijn make up in te bewaren. De doos zelf is 24 cm bij 15 cm en is ongeveer 6 cm hoog.
Nog even een foto van de achterkant. 


Deze doet mee met.........



Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Echt super mooi en ook nog bruikbaar ook, geweldig met dat lijf bovenop.
    Ik heb nog geen malletjes gemaakt maar ik weet wel dat als ik 1 bepaalde klaar heb dat die jouw kant op moet....(het handspiegeltje wahahaha), die kan dan nog mooi erbij op op je doos.

    Fijn dat het is gelukt met je foto's, heb er zelf nog geen last van gehad maar ik las her en der dezelfde problemen die jij had.
    Ik internet zowiezo altijd via Chrome.

    Nou meis fijne avond.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te mooi om te gebruiken Bren! Het is echt zo'n heerlijk kijkexemplaar geworden met al die prachtige details, kantjes, bandjes, glittertjes, echt super! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen