maandag 5 augustus 2013

Silhouette en vinyl

Even een snel berichtje tussendoor!
Ik ben een beetje aan het spelen met mijn Silhouette en vinyl.
Dit dienblaadje heb ik vorige week gemaakt. De letters zijn gesneden met de Silhouette. Van de scrapstukjes vinyl heb ik de vlinders gestanst. Ook dat gaat perfect! Dan kun je het vinyl gewoon als sticker opplakken.


Vandaag zijn Frank en ik 15 jaar getrouwd (en al ruim 25 jaar samen). Ik heb vandaag nog even een kleinigheidje voor hem gemaakt. Hij werkt in de ICT en dropjes gaan er altijd wel in. ;-)



Ondertussen ben ik ook weer bezig met een project wat veel tijd in beslag neemt. Het is voor een trouwerij.  Hij is nog niet af en ik kan dit pas na 24 augustus laten zien. Dus nog even geduld ;-)




Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan zeg met dat dienblad.
    En gefeliciteerd met jullie 15 jaar huwelijk,
    heerlijk die drop, daar zal hij van genieten.
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met jullie 15-jarig huwelijk Brenda, dat er nog maar vele mooie jaren mogen volgen (maar met zo'n heerlijke pot drop lukt dat vast wel ;-) Je dienblad ziet er ook erg mooi uit! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen