zondag 15 september 2013

Nog een schoen op doosje



Een vriendinnetje van de ontvangster van de vorige schoen was zo onder de indruk van haar schoen die ze voor haar verjaardag had gekregen, dat de ontvangster mij had gevraagd of ik voor haar vriendinnetje haar  verjaardag misschien ook zo een schoen kon maken. Dit is hem geworden. Omdat ik erg weinig tijd heb om te knutselen deze maand heb ik gebruik gemaakt van een schoentje die ik al een jaar geleden heb gemaakt. Met een Viva decor Sjabloon.  Ik heb er een doosje onder gemaakt en hem verder opgepimpt met bloemen en glimmers. De grote bloem is zelfgemaakt en de rest is van I am Roses. Het bling bling op de randen komt bij de Big Bazaar vandaan. Zij hadden hele stroken van een meter. Als je ze knipt heb je 12 van dit soort randjes. Van 1 meter lang dus.


 Het ijzeren hartje komt bij de Action vandaad

Het hart aan de voorkant heb ik zelf gemaakt en komt uit 1 van mijn mallen. Deze is, in meerdere kleuren te koop in mijn winkeltje.

Verder ben ik nog een beetje aan het spelen geweest. Ik heb een vlinder gemaakt van skeletbladeren
 Het kaartje eronder is gemaakt van meerdere stempels waaronder Marianne design.  Is hij niet leuk?


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. die 2 schoenen zijn echt supermooi geworden zeg wauwww zo jammer dan weer dat ik geen silhouette heb :P lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen